Hopp til hovedinnhold
Våre verdier

Kvalitetspolicy

Kvalitetspolicy
Å oppfylle våre kunders ønsker og å levere tjenester av beste kvalitet, er et av våre viktigste konkurransefortrinn. DITEC® arbeider derfor konstant med å implementere den siste teknikken, og å videreutvikle vårt personale for å sikre et sluttresultat med høy kvalitet. Kunden sine forventninger skal alltid oppfylles, og helst overgås.

Med fokus på kvaliteten
DITEC® står for høy kvalitet og alle DITEC® senter skal etterstrebe beste kvalitet i alle ledd i virksomheten.  Vi har satt opp et et antall kvalitetsmål, for at våre kunder skal oppleve at de får samme servicen og velkomsten på alle Ditec-senter.

Kvalitetskontroll
Vi utfører leveransekontroll etter at arbeidet er utført for å sikre at alle bestilte tjenester er utført og oppfyller kundens ønsker.

Leveransetid
Vi ser til at de avtalte tjenester er klare til avtalt tid. Skulle arbeidet kreve mer tid i forhold til hva som er avtalt, skal kunden tidlig bli kontaktet for nytt leveransetidspunkt.

Kompetanse
Vi har godt opplært personale med den kompetansen som kreves for å utføre tjenestene med optimalt resultat. Opplæring skjer kontinuerlig for å lære om nye produkt, og å oppdatere seg.

Service
Vi setter kunden i fokus og lytter til krav og ønsker. Om det oppstår uoverensstemmelser om tjenesten som er utført, løser vi det sammen med kunden så fort som mulig.

Lokaler
Våre lokaler er hensiktsmessige og representative for virksomheten. De er rene, velholdte og speiler våre tjenesters høye kvalitet.